KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KLIK THIS

Thursday, April 11, 2013

2X5 - Areila Sahimi


2X5 - Areila Sahimi RM15.00

Sinopsis

Seniman Agung Tan Sri P. Ramlee pernah berpujangga.....sedangkan lidah tergigit, inikan pula suami isteri. Itulah asam garam hidup berumah tangga, pahit manis pastinya akan terasa.

Pada Syakirin, Zaim bukanlah lelaki jahat. Zaim itu lelaki baik. Cuma perlu ada teknik yang mantap sahaja untuk menjinakkannya.

Pada Zaim, Syakirin itu okey juga. Cuma hatinya sahaja belum terbuka untuk menerima kehadiran wanita lain selepas peristiwa pengantin perempuannya hilang pada hari pernikahannya dua tahun dahulu.

Setebal mana tembok lelaki itu, pasti akan runtuh juga akhirnya apabila melihat haknya yang halal itu sudah indah berdiri di depan mata. Masakan dia mahu menolak. Dari rasa dingin, mereka berdua mula membina mahligai bahagia bersama.

Disangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Datangnya Sofea dengan tiba-tiba mengganggu keharmonian rumah tangga yang dibina. Bila insan ketiga memang payah untuk meletakkan rasa percaya pada pasangan kerana wannita biasa pasti sahaja punya rasa marah bilamana haknya cuba dirampas oleh wanita lain.

Dalam kalut kehadiran Sofea, muncul Johan Razi si hartawan yang hartanya tak habis makan menimbulkan cemburu di hati Zaim. Masakan dia tidak berperasaan begitu andai isterinya bukan main bermanis bahasa dengan duda beranak satu itu.

Antara Syakirin dan Zaim, meeka saling menuduh siapa yang curang. Mereka mula mencemburui sesama sendiri. Bila masing-masing 2 X 5 memang susah nak tentukan siapa salah siapa betul. Syakirin atau Zaim? Memang cemburu tandanya sayang. Tapi terlebih cemburu juga boleh membawa padah.









Rak Buku Cik Siti <----- Like this page.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana memberi komen. Sila Datang lagi