KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KLIK THIS

Thursday, April 4, 2013

KeMBaLi

Assalamualaikum
Hello
Hai (^_^)

Wah!! memang lama sungguh rumah ni ditinggalkan. Entah mengapa sejak akhir-akhir ni nak menulis tu idea selalu tak ada. Mungkin sebab selesa dengan facebook. Asyik update status kat situ ja sampaikan dekat blog pun tak punya masa nak belek-belek macam dulu lagi. Kekangan masa dengan kerja, belajar dan tugas-tugas rumah yang tak pernah surut asyik bertambah sahaja.
Dah tu, ramai juga kawan-kawan yang dekat blog menyepikan diri. Rasa seperti sunyi saja tak semeriah seperti tahun 2005 dahulu zaman dimana saya rajin sangat menjengah blog ke blog, say hi, hello dan hulurkan salam perkenalan. Ada juga kawan-kawan yang kenal dekat blog ni menjadi rapat dan masih berhubung sehingga sekarang. Tapi ramai juga yang mula menyepikan diri dan tak mengarang seperti dulu lagi.... huurrmm mungkin mereka juga seperti saya kekangan masa.
Apa-apa pun saya ingin kembali mencoretkan rasa dihati saya. TQ kepada kawan-kawan yang sudi membaca entry saya.

Jawatan kosong: Pekerja Part-Time Di Perlukan

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana memberi komen. Sila Datang lagi