KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KLIK THIS

Friday, April 5, 2013

Novel Terpakai

Assalamualaikum
 Hello
 Hai (^_^)
 Disini saya nak jual beberapa buah novel yang masih lagi elok. Elok sebab saya seorang yang baca. Memang dijamin masih elok. Kalau ada yang berminat bolehlah emailkan pada saya atau tinggalkan komen. Nanti saya akan uploadkan cover untuk novel-novel yang saya nak jual ni.
 Harga yang tertera kat sini dah termasuk kos pos. Kalau ada yang berminat boleh juga korang lawati Facebook saya.
 1. Seribu Kali Sayang - Anis Ayuni RM15.00
 2. Yes Boss! - Areila Sahimi RM15.00
 3. Nuansa Kota Merah - Khairyn Othman RM15.00
 4. 2X5 - Areila Sahimi RM15.00
 5. Kuseru Rindu Itu - Hanni Ramsul RM20.00
 6. Takdir Yang Terindah - Nana Faiz RM14.00
 7. Izinkan Kubahagia - Leeya Myra RM14.00

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana memberi komen. Sila Datang lagi