KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KLIK THIS

Tuesday, May 14, 2013

Mei Yang Padat

Assalamualaikum

Cepatnya masa berlalu, sedar tak sedar sudah hampir ke penghujung Mei. Bulan mei ni banyak aktiviti yang perlu dilakukan. Padat, sampaikan hari Sabtu dan Ahad pun penuh dengan aktiviti. Aku terlibat sebagai penolong jurulatih bola tampar MSSPK, lepas tu dengan kuliah pada Sabtu dan Ahad. Bila dah kuliah sudah pasti akan penuh dengan assignment dan projek yang perlu disiapkan tepat pada masanya.

Dalam kesibukan menyiapkan semua tugasan yang diamanahkan kepadaku sempat juga aku menghabiskan sebuah novel hasil karya Suri Ryana - ISTERI SEPARUH MASA. Bagi yang berminat dengan novel boleh like page aku ni Rak Buku Cik Siti. Dekat page ni ada beberapa buah novel secondhand yang aku nak jual. Keadaan novel memang masih elok sebab hanya aku yang membacanya.




Bulan Mei ni juga merupakan bulan yang penuh bermakna bagi diriku kerana bulan Mei inilah penyatuan antara aku dan suami. Sempena dengan tahun ke 5 perkahwinan kami, aku sentiasa doakan agar ianya berkekalan hingga ke hujung usia kami. Semoga hidup kami sentiasa diberkati dan memdapat rahmat Illahi. Semoga juga segala penantianku akan segera berakhir, moga-moga ada berita gembira nanti untuk kami mempunyai penyeri dalam rumahtangga antara aku dan suamiku.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana memberi komen. Sila Datang lagi