KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KLIK THIS

Sunday, May 19, 2013

Sandal Bunga-bunga

Assalamualaikum


I
Sep 2010
Tunggu saya. Itu yang dia suruh.
Dis 2010
Tunggu saya. Dia ulang lagi.
Feb 2011
Aku dah tak boleh tunggu lagi.
II
“Maafkan I.”
Dia diam.
“You tak nak cakap apa-apa ke?”
“Pergi.”
“Apa dia?”
“Tiada siaran ulangan.”
Masing-masing punya kenangan pahit sebelum mereka bertemu. Tapi, mereka cuba membuka lembaran baharu kehidupan dengan hidup bersama.


“Saya… bukan orang yang menarik. Saya ni kuat membebel, takut gelap, takut hujan, suka makan tapi tak pandai masak dan banyak lagi la benda yang tak okey fasal saya. Jadi, awak okey ke dengan tu semua?”
“Okey.” Zahran angguk.

Bermula dari situ, mereka mula mengenal setiap sisi masing-masing. Izza harus ke dunia Zahran yang tak pernah dia terfikir akan pergi.

“Sebelum kita terjun I nak you tahu yang I sayangkan semua orang dalam famili….” Izza terhenti seketika. “… dan I benci you!”

Namun, ada yang benci dengan kebahagiaan mereka. Mampukah mereka mengharungi gelombang dugaan hidup yang melanggar mereka?


Bagi aku novel ni santai dan membuatkan aku tak sabar nak habiskan untuk mengetahui apakah kesudahan cerita cinta Izza dan Zahran, serta payah juga nak letak. Suka bab Izza dan Zahran bertemu. Adakalanya membuatkan aku tersenyum sendiri. Tahniah buat penulisnya Faziela kerana dapat menghasilkan novel yang begini. Banyak kelainan yang ditonjolkan dalam novelnya.

Kalau ada yang masih tercari-cari novel untuk dibaca SANDAL BUNGA-BUNGA sesuai untuk dijadikan koleksi anda. JOM LIKE PAGE SAYA Rak Buku Cik Siti

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana memberi komen. Sila Datang lagi