KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KLIK THIS

Friday, July 5, 2013

ANTHEM ~ HLOVATE

Assalamualaikum

Lamanya aku tak post entri kat sini. Sekarang ni sangat-sangat sibuk banyak kerja yang perlu diselesaikan dahulu. Sabtu dan ahad pun kena bekerja juga dengan laporan aktiviti kena siapkan segera, seminar dan kursus yang perlu dihadiri. Rasanya tak cukup kaki dan tangan lagi. Balik sudahnya penat, nak mengadap novel pun tak sempat. Baru dua, tiga muka surat mata ni mulalah nak pejam jadinya.

Minggu lepas aku cuba membaca novel Anthem karya dari Hlovate. Memang teramatlah lambat aku rasakan nak habis membaca novel ni. Susah juga nak kena dengan jiwa aku ni. Mungkin cita rasa kita berbeza. Kalau karya dari Hlovate ni hanya 5 Tahun 5 Bulan sahaja yang aku betul-betul dapat memahami dan membacanya dengan jaya. Lain-lain tu ambik masa, ada yang separuh jalan aku terpaksa letak dahulu.

Tidak dapat dinafikan karya dari Hlovate memang mempunyai banyak nasihat yang boleh dijadikan panduan. Mungkin kerana usiaku dipertengahan menjadikan agar sukar untuk aku hayati ceritanya dan memahami dengan sepenuhnya. Rasa-rasanya karya Hlovate lebih sesuai kepada mereka yang berusia 30 tahun kebawah. Itu hanya pendapat aku sahaja.

Kalau yang memang meminati karya Hlovate bolehlah memiliki ANTHEM, boleh juga like page aku di FB RAK BUKU CIK SITI.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana memberi komen. Sila Datang lagi