KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KEDAI ONLINE::PRODUK KESIHATAN ANDA

KLIK THIS

Tuesday, July 9, 2013

Sabun ajaib

Assalamualaikum
Hello / Hai

Hari ni aku nak bercerita tentang sabun ajaib. Sabun ni memang bagus. Seisi keluarga boleh guna sabun ni dari bayi hinggalah dewasa. Sangat sesuai kepada yang mengalami masalah gatal pada kulit, lepas tu badan dan muka berjerawat, untuk yang mempunyai masalah bau badan yang teruk juga boleh guna. Sesuai sangat tau, bagi yang menghadapi masalah seperti kelengkang gelap dan ketiak hitam memang mujarab. Jangan malu-malu atau segan untuk korang beli sabun ni.

Daripada badan dan ketiak berbau kepam lebih baik guna sabun ni jimat pun jimat harga sangat-sangat berpatutan. Seketuk baru RM35.00, murahkan? dah tu tahan lama pula. Kalau beli sekotak lagi jimat dalam sekotak ada 3 ketul sabun harganya RM 105.00, wah memang berbaloi-baloi.

Sabun ni dikenali sebagai sabun ketiak, atau namanya MARINE ESSENCE. Tersangat-sangat wangi. Jadi korang jangan lepaskan peluang untuk dapatkan sabun ni. Boleh juga buat tempahan dan saya sekarang mencari pengedar serta drop ship. Untuk maklumat lanjut korang boleh like page saya J.S Marine Essence.

2 comments:

  1. wahh...nice info. nanti itah pm kalau nak order okay hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana memberi komen. Sila Datang lagi